Skip to content

Ucapan Khas Dari ~JurnalDaie.Com~

September 30, 2008

Assalamualaikum warahmatullahhi wabarakaatuh..

Dikesempatan ini:

-Saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada sahabat-sahabat sekalian.

-Saya ingin memohon kemaafan kepada sesiapa sahaja yang mengenali diri saya di atas segala salah silap saya terhadap kalian sama ada sedar atau tidak, sengaja atau tidak sengaja atau secara sembunyi atau terang-terangan.Mohon maaf banyak-banyak ye….

-Saya mengajak diri saya dan sahabat-sahabat sekalian agar kita meneruskan perjuangan untuk menegakkan Islam sebagai cara hidup kita dan seluruh umat Islam di Malaysia dan di seluruh pelusuk dunia. Kebenaran Islam mesti diserlahkan dengan penuh bijaksana dan istiqamah.

-Saya mengajak diri saya dan seluruh mahasiswa Islam untuk bersatu membina kekuatan diri atas dasar kesedaran untuk menjadikan Islam sebagai cara hidup manusia yang terbaik.

Semoga Aidilfitri kali ini mampu mengembalikan kita kepada fitrah insani yang cintakan kebenaran.

“TERUSKAN PERJUANGAN KERANA HIDUP ADALAH PERJUANGAN”

Daripada:

ALIFF BIN BASRI @ABU NASIH @ http://jurnaldaie.wordpress.com

W. P. Labuan

No comments yet

Leave a Reply

